Συνεχίζεται σήμερα η 2η αγωνιστική παίδων και εφήβων με την ομάδα μας να υποδέχεται εντός έδρας τον Τρίτωνα. Την αρχή των αγώνων κάνουν οι έφηβοι στις 13.30 στο Κάρβουνο για να ακολουθήσει το παιδικό στις 15.00.
Και οι δύο ομάδες μας δεν αντιμετωπίζουν προβλήματα και επιθυμούμε όλοι να διπλασιάσουμε τις νίκες μας στο πρωτάθλημα εκατέρωθεν. Οπως θα φαντάζεστε η βοήθεια των φίλων της ομάδας μας είναι απαραίτητη για να εμψυχώσουμε τα παιδιά μας στην προσσπάθεια που θα καταβάλουν. Καλή επιτυχία στα παιδιά μας.
ΕΛΑ ΚΑΙ ΕΣΥ!!!
MΑΘΕ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΘΕΑΣ!!!
ΓΙΝΕ Ο ΑΥΡΙΑΝΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ!
ΧΩΡΙΣ ΜΗΝΙΑΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΗ!!!
Tμήματα από 6 ετών και άνω... Καταξιωμένοι προπονητές θα σου δείξουν το δρόμο...
MΑΘΕ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΘΕΑΣ!!!
ΓΙΝΕ Ο ΑΥΡΙΑΝΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ!
ΧΩΡΙΣ ΜΗΝΙΑΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΗ!!!
Tμήματα από 6 ετών και άνω... Καταξιωμένοι προπονητές θα σου δείξουν το δρόμο...
ΝΕΑ, ΕΙΔΗΣΕΙΣ, ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟΜΑΥΡΟ ΜΠΑΣΚΕΤ ΤΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΩΝΩΝ ΤΗΣ ΑΕΚ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΧΡΗΣΙΜΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!!!
Πληκτρολογήστε www.junior-coach.blogspot.com
Πληκτρολογήστε www.junior-coach.blogspot.com
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αναγγελία αγώνων πρωταθλήματος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αναγγελία αγώνων πρωταθλήματος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου 2010
Τετάρτη 28 Απριλίου 2010
Το ...όνειρο απομακρύνεται, ο αγώνας συνεχίζεται!!!
Το ...όνειρο της απ΄ευθείας ανόδου φαίνεται να απομακρύνεται από την Κυριακή το βράδυ μετά τη νίκη της Εστίας Φιλίας επί του Οδυσσέα Γαλατσίου με 67 -63.
Μετά από αυτό το αποτέλεσμα η αντίπαλός μας στο κυνήγι της ...απ΄ευθείας ανόδου Εστία Φιλίας πάρα πολύ δύσκολα θα κάνει δύο ήττες ώστε να επωφεληθούμε και να περάσουμε εμείς μπροστά. Συνεχίζουμε βέβαια στο στόχο που είχαμε θέσει από το τέλος του α' γύρου και είναι ο πιό εφικτός και κατά 99% σίγουρος, δηλαδή την κατάληψη της τέταρτης θέσης που θα μας οδηγήσει σε αγώνα μπαράζ με την τέταρτη ομάδα του α' ομίλου. Ο νικητής από το μπαράζ θα ανέβει στην τρίτη κατηγορία εφόσον προκύψει πιθανή συγχώνευση ομάδων των πιό πάνω κατηγοριών, πιθανότητα αρκετά σοβαρή με τα σημερινά οικονομικά δεδομένα.
Σε δεύτερη μοίρα λοιπόν μετά τις εξελίξεις από το αποτέλεσμα της Εστία Φιλίας οι άνδρες σε ρυθμό προπόνησης νίκησαν μέσα στη Γκράβα τον Αστέρα Πατησίων με 32 - 54!
Περισσότερα για τον αγώνα των Πατησίων από το blog του junior-coach.blogspot.com
"Εύκολη νίκη όπως αναμενόταν της αντρικής μας ομάδας επί του Αστέρα Πατησιών με τελικό σκορ 32-54 χωρίς πάντως να αποδόσουμε στο ελάχιστο κάτι από τις δυνατότητες μας.
Η καθυστερημένη μας άφιξη στο γήπεδο και η χαμηλή δυναμικότητα του αντιπάλου είχε ως αποτέλεσμα να ξεκινήσουμε αρκετά χαλαρά το παιχνίδι με τους γηπεδούχους να προηγούνται με 6-0.
Γρήγορα πήραμε την πρωτοπορία στο σκορ και σιγά σιγά διορθώνοντας τα κακώς κείμενα στην άμυνα μας εξασφαλίσαμε το ροζ φύλλο, με την απόδοση μας στο επιθετικό κομμάτι πάντως να είναι κάτω του μετρίου όπως μαρτυράει και το ποσοστό στα τρίποντα (1/17).
Το μυαλό μας βέβαια ήταν και στο παιχνίδι που διεξαγόταν την ίδια ώρα με το δικό μας από όπου τα τελικά νέα δεν ήταν αυτά που περιμέναμε καθώς η Εστία Φιλίας αν και βρέθηκε πίσω στο σκορ μέχρι και με 15 πόντους επικράτησε με 67-63 του Οδυσσέα Γαλατσίου στο θεωρητικά πιο δύσκολο παιχνίδι της Εστίας μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος και έτσι η απευθείας άνοδος δείχνει να απομακρύνεται.
Στρέφουμε πλέον την προσοχή μας στα 2 τελευταία παιχνίδια με ΠΑΟ Δάφνης εκτός έδρας στις 16/05 και Φοιτητικό Φιλίας εντός έδρας στις 04/05 στα οποία οφείλουμε να κλείσουμε την χρονιά με επιτυχίες, περιμένοντας τυχόν στραβοπάτημα της Εστίας Φιλίας αλλά και παραμένοντας σε αγωνιστική εγρήγορση καθώς είναι πιθανό να διεξαχθεί αγώνας μπαράζ με τον 4ο της βαθμολογίας του 1ου ομίλου της Δ ΕΣΚΑ ώστε σε περίπτωση που υπάρξει κάποια συγχώνευση σε οποιαδήποτε κατηγορία να υπάρξει ακόμη ένα εισητήριο για την Γ ΕΣΚΑ της νέας χρονιάς."
Μετά από αυτό το αποτέλεσμα η αντίπαλός μας στο κυνήγι της ...απ΄ευθείας ανόδου Εστία Φιλίας πάρα πολύ δύσκολα θα κάνει δύο ήττες ώστε να επωφεληθούμε και να περάσουμε εμείς μπροστά. Συνεχίζουμε βέβαια στο στόχο που είχαμε θέσει από το τέλος του α' γύρου και είναι ο πιό εφικτός και κατά 99% σίγουρος, δηλαδή την κατάληψη της τέταρτης θέσης που θα μας οδηγήσει σε αγώνα μπαράζ με την τέταρτη ομάδα του α' ομίλου. Ο νικητής από το μπαράζ θα ανέβει στην τρίτη κατηγορία εφόσον προκύψει πιθανή συγχώνευση ομάδων των πιό πάνω κατηγοριών, πιθανότητα αρκετά σοβαρή με τα σημερινά οικονομικά δεδομένα.
Σε δεύτερη μοίρα λοιπόν μετά τις εξελίξεις από το αποτέλεσμα της Εστία Φιλίας οι άνδρες σε ρυθμό προπόνησης νίκησαν μέσα στη Γκράβα τον Αστέρα Πατησίων με 32 - 54!
Περισσότερα για τον αγώνα των Πατησίων από το blog του junior-coach.blogspot.com
"Εύκολη νίκη όπως αναμενόταν της αντρικής μας ομάδας επί του Αστέρα Πατησιών με τελικό σκορ 32-54 χωρίς πάντως να αποδόσουμε στο ελάχιστο κάτι από τις δυνατότητες μας.
Η καθυστερημένη μας άφιξη στο γήπεδο και η χαμηλή δυναμικότητα του αντιπάλου είχε ως αποτέλεσμα να ξεκινήσουμε αρκετά χαλαρά το παιχνίδι με τους γηπεδούχους να προηγούνται με 6-0.
Γρήγορα πήραμε την πρωτοπορία στο σκορ και σιγά σιγά διορθώνοντας τα κακώς κείμενα στην άμυνα μας εξασφαλίσαμε το ροζ φύλλο, με την απόδοση μας στο επιθετικό κομμάτι πάντως να είναι κάτω του μετρίου όπως μαρτυράει και το ποσοστό στα τρίποντα (1/17).
Το μυαλό μας βέβαια ήταν και στο παιχνίδι που διεξαγόταν την ίδια ώρα με το δικό μας από όπου τα τελικά νέα δεν ήταν αυτά που περιμέναμε καθώς η Εστία Φιλίας αν και βρέθηκε πίσω στο σκορ μέχρι και με 15 πόντους επικράτησε με 67-63 του Οδυσσέα Γαλατσίου στο θεωρητικά πιο δύσκολο παιχνίδι της Εστίας μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος και έτσι η απευθείας άνοδος δείχνει να απομακρύνεται.
Στρέφουμε πλέον την προσοχή μας στα 2 τελευταία παιχνίδια με ΠΑΟ Δάφνης εκτός έδρας στις 16/05 και Φοιτητικό Φιλίας εντός έδρας στις 04/05 στα οποία οφείλουμε να κλείσουμε την χρονιά με επιτυχίες, περιμένοντας τυχόν στραβοπάτημα της Εστίας Φιλίας αλλά και παραμένοντας σε αγωνιστική εγρήγορση καθώς είναι πιθανό να διεξαχθεί αγώνας μπαράζ με τον 4ο της βαθμολογίας του 1ου ομίλου της Δ ΕΣΚΑ ώστε σε περίπτωση που υπάρξει κάποια συγχώνευση σε οποιαδήποτε κατηγορία να υπάρξει ακόμη ένα εισητήριο για την Γ ΕΣΚΑ της νέας χρονιάς."
Ετικέτες
Αναγγελία αγώνων πρωταθλήματος
Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2009
Οι αγώνες του Σαββατοκύριακου για την ΑΕΚ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ...

Συνεχίζεται η αγωνιστική δράση του Σαββατοκύριακου με την ομάδα μας να εκπροσωπείτε στα παρκέ με τα τμήματα του ασθενούς φύλου πλέον! Και λέμε ασθενές φύλο αφού τα πρωταθλήματα εφήβων και παίδων ολοκληρώθηκαν και οι άνδρες μας μετά τα τελευταία γεγονότα έχουν ...πάρει ήδη το δρόμο προς τη Δ΄ΕΣΚΑ!
Η αρχή γίνεται με την ομάδα των νεανίδων να αντιμετωπίζει στο "Κάρβουνο" τον ΠΑΟ. Τα κορίτσια του Γ. Σταματόπουλου θα ...κλέψουν λίγο χρόνο από τα μαθήματά τους (Γ' Λυκείου) και θα αντιμετωπίσουν την ομάδα του τριφυλιού προσπαθώντας να επαναλλάβουν τη νίκη του πρώτου γύρου.
Βαθμολογικό κίνητρο δεν υπάρχει αλλά το γόητρο και μόνο για μιά επιτυχία απέναντι στον Παναθηναϊκό είναι μεγάλο. Βασικό ρόλο θα παίξει το γεγονός πόσες αθλήτριες θα μπορέσουν να είναι στη δωδεκάδα (θα αφήσουν το διάβασμα) η αν αναγκαστεί ο προπονητής μας να πάρει κορίτσια από την ομάδα των κορασίδων μας. Εαν αγωνιστεί πλήρης η ομάδα μας τότε σίγουρα θα δούμε ένα ματς με ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Ο αγώνας αρχίζει στις 14.00 το Σάββατο.
Λίγο αργότερα στις 16.30 οι κορασίδες μας αγωνίζονται εκτός έδρας στον Ταύρο με την ομάδα του Αίολου. Πρόκειται για ένα πολύ δύσκολο αγώνα αφού ο Αίολος Ταύρου είναι στο ...χείλος του γκρεμού η να το πούμε αλλιώς απειλείται άμμεσα με υποβιβασμό και ενδιαφέρεται οπωσδήποτε για τη νίκη. Από την άλλη πλευρά τα κορίτσια της Αλεξίας Μητροπούλου έχουν μάθει να διεκδικούν τη νίκη σε κάθε αγώνα είτε αντιμετωπίζουν το ΔΑΣΑΛ είτε οποιαδήποτε άλλη ομάδα. Ιδιαίτερες απουσίες από την ομάδα μας δεν υπάρχουν και αναμένεται να αγωνιστούμε με το καλύτερο δυνατό σχήμα.
Τέλος την Κυριακή το βράδυ στις 20.30 η γυναικεία μας ομάδα αντιμετωπίζει εκτός έδρας τον Κτησιφώντα Παιανίας. Πρόκειται για ένα ακόμη δύσκολο αγώνα που καλούνται τα κορίτσια της Ρούλας Μπαζίμα να αντιμετωπίσουν.
Η ομάδα της Παιανίας είναι"γατζωμένη" στην πρώτη θέση της βαθμολογίας και κατά γενική ομολογία των ειδικών, ένα εκ των βασικών φαβορί για την άνοδο στην Α2. Από μόνο του αυτό το γεγονός κάνει τον αγώνα των γυναικών μας πιό δύσκολο αλλά και η φόρμα της ομάδας μας είναι σε πολύ καλό επίπεδο. Λίγο αργά βέβαια φορμαριστήκαμε αλλά ας είναι καλά η κακοδαιμονία που μας χτύπησε εφέτος, από την αρχή του πρωταθλήματος, με τους σοβαρούς τραυματισμούς βασικών μας παικτριών.
Η αρχή γίνεται με την ομάδα των νεανίδων να αντιμετωπίζει στο "Κάρβουνο" τον ΠΑΟ. Τα κορίτσια του Γ. Σταματόπουλου θα ...κλέψουν λίγο χρόνο από τα μαθήματά τους (Γ' Λυκείου) και θα αντιμετωπίσουν την ομάδα του τριφυλιού προσπαθώντας να επαναλλάβουν τη νίκη του πρώτου γύρου.
Βαθμολογικό κίνητρο δεν υπάρχει αλλά το γόητρο και μόνο για μιά επιτυχία απέναντι στον Παναθηναϊκό είναι μεγάλο. Βασικό ρόλο θα παίξει το γεγονός πόσες αθλήτριες θα μπορέσουν να είναι στη δωδεκάδα (θα αφήσουν το διάβασμα) η αν αναγκαστεί ο προπονητής μας να πάρει κορίτσια από την ομάδα των κορασίδων μας. Εαν αγωνιστεί πλήρης η ομάδα μας τότε σίγουρα θα δούμε ένα ματς με ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Ο αγώνας αρχίζει στις 14.00 το Σάββατο.
Λίγο αργότερα στις 16.30 οι κορασίδες μας αγωνίζονται εκτός έδρας στον Ταύρο με την ομάδα του Αίολου. Πρόκειται για ένα πολύ δύσκολο αγώνα αφού ο Αίολος Ταύρου είναι στο ...χείλος του γκρεμού η να το πούμε αλλιώς απειλείται άμμεσα με υποβιβασμό και ενδιαφέρεται οπωσδήποτε για τη νίκη. Από την άλλη πλευρά τα κορίτσια της Αλεξίας Μητροπούλου έχουν μάθει να διεκδικούν τη νίκη σε κάθε αγώνα είτε αντιμετωπίζουν το ΔΑΣΑΛ είτε οποιαδήποτε άλλη ομάδα. Ιδιαίτερες απουσίες από την ομάδα μας δεν υπάρχουν και αναμένεται να αγωνιστούμε με το καλύτερο δυνατό σχήμα.
Τέλος την Κυριακή το βράδυ στις 20.30 η γυναικεία μας ομάδα αντιμετωπίζει εκτός έδρας τον Κτησιφώντα Παιανίας. Πρόκειται για ένα ακόμη δύσκολο αγώνα που καλούνται τα κορίτσια της Ρούλας Μπαζίμα να αντιμετωπίσουν.
Η ομάδα της Παιανίας είναι"γατζωμένη" στην πρώτη θέση της βαθμολογίας και κατά γενική ομολογία των ειδικών, ένα εκ των βασικών φαβορί για την άνοδο στην Α2. Από μόνο του αυτό το γεγονός κάνει τον αγώνα των γυναικών μας πιό δύσκολο αλλά και η φόρμα της ομάδας μας είναι σε πολύ καλό επίπεδο. Λίγο αργά βέβαια φορμαριστήκαμε αλλά ας είναι καλά η κακοδαιμονία που μας χτύπησε εφέτος, από την αρχή του πρωταθλήματος, με τους σοβαρούς τραυματισμούς βασικών μας παικτριών.
Ετικέτες
Αναγγελία αγώνων πρωταθλήματος
Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2008
Η ΑΕΚ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ "ΠΑΙΖΕΙ" ΜΠΑΣΚΕΤ...
Συνεχίζονται οι αγωνιστικές υποχρεώσεις των ομάδων μας και αυτή την εβδομάδα, με τα τελευταία παιχνίδια για το 2008.
Ξεκινάμε από το ανδρικό μας που την Παρασκευή το βράδυ αντιμετωπίζει εκτός έδρας την Ολυμπιάδα Παπάγου στις 21.45. Ένα ιδιαίτερα δύσκολο παιχνίδι που γίνεται ακόμη πιο δύσκολο, μετά τα τελευταία γνωστά προβλήματα με την ...αποχή από τους αγώνες των "παλιοσειρών" αθλητών της ομάδας μας. Άγνωστο παραμένει μέχρι αυτή τη στιγμή που γράφονται αυτές οι αράδες, αν θα ακολουθήσουν την ομάδα η θα εκπροσωπηθούμε με το προηγούμενο "κράμα" ανδρών εφήβων, όπως έγινε στο παιχνίδι με το Διαγόρα.
Το πρωί του Σαββάτου στις 11.30 οι κορασίδες αγωνίζονται με τον ΑΟ Ζωγράφου εκτός έδρας. Η ομάδα μας θα αντιμετωπίσει την ομάδα των ανατολικών προαστίων χωρίς τη βοήθεια της Σοφίας Μπιτζάνη (χειρουργείται σε λίγες ημέρες στο χιαστό) και με ερωτηματικό σε τι κατάσταση βρίσκεται η αποθεραπεία των Αντριάνας Μπουντανιώτη και Αναστασίας Αυγεροπούλου. Το σίγουρο είναι ότι τα κορίτσια της Αλεξίας Μητροπούλου θα δώσουν το 100% των δυνατοτήτων τους για τη νίκη όπως κάνουν φυσικά και σε κάθε αγώνα.
Λίγο αργότερα και στις 14.00 στο "κάρβουνο" οι νεάνιδες θα αγωνιστούν κόντρα στο ΑΚΟ Αρη Χολαργού.
Οι δεσποινίδες του Γ. Σταματόπουλου θέλουν να συνεχίσουν το αήττητο σερί τους και να ανεβούν και άλλο στα ψηλά σκαλοπάτια της βαθμολογίας.
Το παιδικοεφηβικό μας ήδη έχει ξεκινήσει τις χριστουγεννιάτικες διακοπές του από επίσημους αγώνες, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι οι αθλητές μας ...κάθονται αλλά οι προπονήσεις συνεχίζονται σε κανονικό ρυθμό, διότι οι ανάγκες της ομάδας με την είσοδο του νέου χρόνου είναι μεγάλες!
Τέλος οι γυναίκες της Ρούλας Μπαζίμα δίνουν τη δική τους "μάχη" την Τρίτη το βράδυ στη Δάφνη με την ομώνυμη ομάδα στις 21.00. Ο αγώνας ήταν να διεξαχθεί την Κυριακή αλλά μετατέθηκε λόγω εκδηλώσεων στο γήπεδο. Το ...φύγε συ, έλα συ στις γυναίκες συνεχίζεται με τους τραυματισμούς να μην λένε να αφήσουν σε ησυχία το τμήμα!!!
Δεν πρόλαβε να γυρίσει η Αθηνά Μαράντου και να δυναμώσουμε στη ρακέτα, τραυματίστηκε η Γωγώ Γκάτση και θα απουσιάσει για ένα μήνα περίπου. Άγνωστο παραμένει το πότε θα επανέλθει και η Ινάσια αφού εξακολουθεί να πονά ενώ επανέρχεται σιγά σιγά και η Λία Γκιόκα μετά το σοβαρό τραυματισμό της.
Εμείς από την πλευρά μας ευχόμαστε σε όλα τα παιδιά που φορούν τη φανέλα της ΑΕΚ Περιστερίου με το δικέφαλο στο στήθος καλή επιτυχία στις προσπάθειές τους.
Ξεκινάμε από το ανδρικό μας που την Παρασκευή το βράδυ αντιμετωπίζει εκτός έδρας την Ολυμπιάδα Παπάγου στις 21.45. Ένα ιδιαίτερα δύσκολο παιχνίδι που γίνεται ακόμη πιο δύσκολο, μετά τα τελευταία γνωστά προβλήματα με την ...αποχή από τους αγώνες των "παλιοσειρών" αθλητών της ομάδας μας. Άγνωστο παραμένει μέχρι αυτή τη στιγμή που γράφονται αυτές οι αράδες, αν θα ακολουθήσουν την ομάδα η θα εκπροσωπηθούμε με το προηγούμενο "κράμα" ανδρών εφήβων, όπως έγινε στο παιχνίδι με το Διαγόρα.
Το πρωί του Σαββάτου στις 11.30 οι κορασίδες αγωνίζονται με τον ΑΟ Ζωγράφου εκτός έδρας. Η ομάδα μας θα αντιμετωπίσει την ομάδα των ανατολικών προαστίων χωρίς τη βοήθεια της Σοφίας Μπιτζάνη (χειρουργείται σε λίγες ημέρες στο χιαστό) και με ερωτηματικό σε τι κατάσταση βρίσκεται η αποθεραπεία των Αντριάνας Μπουντανιώτη και Αναστασίας Αυγεροπούλου. Το σίγουρο είναι ότι τα κορίτσια της Αλεξίας Μητροπούλου θα δώσουν το 100% των δυνατοτήτων τους για τη νίκη όπως κάνουν φυσικά και σε κάθε αγώνα.
Λίγο αργότερα και στις 14.00 στο "κάρβουνο" οι νεάνιδες θα αγωνιστούν κόντρα στο ΑΚΟ Αρη Χολαργού.
Οι δεσποινίδες του Γ. Σταματόπουλου θέλουν να συνεχίσουν το αήττητο σερί τους και να ανεβούν και άλλο στα ψηλά σκαλοπάτια της βαθμολογίας.
Το παιδικοεφηβικό μας ήδη έχει ξεκινήσει τις χριστουγεννιάτικες διακοπές του από επίσημους αγώνες, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι οι αθλητές μας ...κάθονται αλλά οι προπονήσεις συνεχίζονται σε κανονικό ρυθμό, διότι οι ανάγκες της ομάδας με την είσοδο του νέου χρόνου είναι μεγάλες!
Τέλος οι γυναίκες της Ρούλας Μπαζίμα δίνουν τη δική τους "μάχη" την Τρίτη το βράδυ στη Δάφνη με την ομώνυμη ομάδα στις 21.00. Ο αγώνας ήταν να διεξαχθεί την Κυριακή αλλά μετατέθηκε λόγω εκδηλώσεων στο γήπεδο. Το ...φύγε συ, έλα συ στις γυναίκες συνεχίζεται με τους τραυματισμούς να μην λένε να αφήσουν σε ησυχία το τμήμα!!!
Δεν πρόλαβε να γυρίσει η Αθηνά Μαράντου και να δυναμώσουμε στη ρακέτα, τραυματίστηκε η Γωγώ Γκάτση και θα απουσιάσει για ένα μήνα περίπου. Άγνωστο παραμένει το πότε θα επανέλθει και η Ινάσια αφού εξακολουθεί να πονά ενώ επανέρχεται σιγά σιγά και η Λία Γκιόκα μετά το σοβαρό τραυματισμό της.
Εμείς από την πλευρά μας ευχόμαστε σε όλα τα παιδιά που φορούν τη φανέλα της ΑΕΚ Περιστερίου με το δικέφαλο στο στήθος καλή επιτυχία στις προσπάθειές τους.
Ετικέτες
Αναγγελία αγώνων πρωταθλήματος
Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2008
Η αγωνιστική δράση του τριημέρου για την ΑΕΚ!
Συνεχίζονται κανονικά τα πρωταθλήματα μπάσκετ σε όλες τις κατηγορίες όπου και συμμετέχει η ΑΕΚ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ. Ας δούμε αναλυτικά και κατηγορία τα παιχνίδια που περιμένουμε αυτό το τετραήμερο.
Ξεκινάμε από την Παρασκευή με την ομάδα των ανδρών να αγωνίζεται εντός έδρας και να αντιμετωπίζει την ομάδα του Νικηφόρου στις 21.45. Ένα παιχνίδι κρίσιμο για την εξέλιξη της πορείας της ομάδας μας στο πρωτάθλημα και τους στόχους που έχουμε οριοθετήσει από την έναρξη της σεζόν. Με νίκη διαγράφουμε την εκτός προγράμματος εντός έδρας ήττα της περασμένης Παρασκευής και συνεχίζουμε με αισιοδοξία. Με ήττα τα πράγματα αρχίζουν να ...ζορίζουν, αλλά όπως και να έχει είναι ακόμη σχετικά νωρίς για να πούμε οτιδήποτε.
Το μεσημέρι του Σαββάτου στις 14.00 στο Κάρβουνο οι νεάνιδες αντιμετωπίζουν το Γαλάτσι ελπίζοντας να συνεχίσουν το σερί νικών που έχουν πετύχει και να αναρριχηθούν και άλλο στη γενική βαθμολογία. Η ομάδα του Γ. Σταματόπουλου θα έχει μια πολύ σημαντική απώλεια, αυτή της Μαρίας Βε που τραυματίστηκε στο προηγούμενο παιχνίδι. Τα υπόλοιπα κορίτσια μας υπόσχονται ότι θα αγωνιστούν και για τη Μαρία και όλες μαζί θα κάνουν ότι το καλύτερο.
Λίγο αργότερα, στις 17.00 στο Μαρούσι, οι κορασίδες μας αντιμετωπίζουν την ομώνυμη ομάδα και με νίκη θα συνεχίσουν πλέον να κάνουν όνειρα για το κάτι παραπάνω από τη "σωτηρία" που σχεδόν έχει εξασφαλιστεί. Εξάλλου "τρώγοντας έρχεται η όρεξη..." όπως λέει και η λαϊκή ρήση. Σημαντική η απουσία της Αντριάνας Μπουντανιώτη σε αυτό τον αγώνα λόγω διαστρέματος, ενώ λίγες είναι και οι πιθανότητες να αγωνιστεί η Αναστασία Αυγεροπούλου η οποία ταλαιπωρείται από ένα τράβηγμα.
Την Κυριακή το απόγευμα στο Γαλάτσι οι γυναίκες της Ρούλας Μπαζίμα θα αντιμετωπίσουν την ομώνυμη ομάδα. Ο αγώνας αρχίζει στις 20.30 και οι γυναίκες μας θα προσπαθήσουν για το καλύτερο δυνατό παρά τα σημαντικά προβλήματα που ταλανίζουν την ομάδα και δεν είναι άλλα από τις απουσίες των Γκιόκα, Μητροπούλου, Μαράντου, Δαλαμβέλλα και Ινάσιας.
Τέλος τη Δευτέρα το απόγευμα στη "Χωράφα" το παιδικοεφηβικό μας αντιμετωπίζει τον Αστέρα Περιστερίου στην πρεμιέρα του 2ου γύρου. Οι παίδες (20.30) θα αγωνιστούν για μια αξιοπρεπή εμφάνιση και το καλύτερο δυνατό, ενώ οι έφηβοι (21.45)δεν σκέφτονται τίποτε άλλο από τη νίκη, για να συνεχίσουν να καταδιώκουν την ομάδα των Αχαρνών που προηγείται στη βαθμολογία και είναι κατά γενική ομολογία η καλύτερη ομάδα του ομίλου.
Εμείς από τη πλευρά μας να ευχηθούμε καλή επιτυχία σε όλα τα τμήματα της ΑΕΚ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ και να καλέσουμε όλους τους φίλους της ομάδας μας να ενισχύσουν με την παρουσία τους την προσπάθεια των αθλητών μας.
Ξεκινάμε από την Παρασκευή με την ομάδα των ανδρών να αγωνίζεται εντός έδρας και να αντιμετωπίζει την ομάδα του Νικηφόρου στις 21.45. Ένα παιχνίδι κρίσιμο για την εξέλιξη της πορείας της ομάδας μας στο πρωτάθλημα και τους στόχους που έχουμε οριοθετήσει από την έναρξη της σεζόν. Με νίκη διαγράφουμε την εκτός προγράμματος εντός έδρας ήττα της περασμένης Παρασκευής και συνεχίζουμε με αισιοδοξία. Με ήττα τα πράγματα αρχίζουν να ...ζορίζουν, αλλά όπως και να έχει είναι ακόμη σχετικά νωρίς για να πούμε οτιδήποτε.
Το μεσημέρι του Σαββάτου στις 14.00 στο Κάρβουνο οι νεάνιδες αντιμετωπίζουν το Γαλάτσι ελπίζοντας να συνεχίσουν το σερί νικών που έχουν πετύχει και να αναρριχηθούν και άλλο στη γενική βαθμολογία. Η ομάδα του Γ. Σταματόπουλου θα έχει μια πολύ σημαντική απώλεια, αυτή της Μαρίας Βε που τραυματίστηκε στο προηγούμενο παιχνίδι. Τα υπόλοιπα κορίτσια μας υπόσχονται ότι θα αγωνιστούν και για τη Μαρία και όλες μαζί θα κάνουν ότι το καλύτερο.
Λίγο αργότερα, στις 17.00 στο Μαρούσι, οι κορασίδες μας αντιμετωπίζουν την ομώνυμη ομάδα και με νίκη θα συνεχίσουν πλέον να κάνουν όνειρα για το κάτι παραπάνω από τη "σωτηρία" που σχεδόν έχει εξασφαλιστεί. Εξάλλου "τρώγοντας έρχεται η όρεξη..." όπως λέει και η λαϊκή ρήση. Σημαντική η απουσία της Αντριάνας Μπουντανιώτη σε αυτό τον αγώνα λόγω διαστρέματος, ενώ λίγες είναι και οι πιθανότητες να αγωνιστεί η Αναστασία Αυγεροπούλου η οποία ταλαιπωρείται από ένα τράβηγμα.
Την Κυριακή το απόγευμα στο Γαλάτσι οι γυναίκες της Ρούλας Μπαζίμα θα αντιμετωπίσουν την ομώνυμη ομάδα. Ο αγώνας αρχίζει στις 20.30 και οι γυναίκες μας θα προσπαθήσουν για το καλύτερο δυνατό παρά τα σημαντικά προβλήματα που ταλανίζουν την ομάδα και δεν είναι άλλα από τις απουσίες των Γκιόκα, Μητροπούλου, Μαράντου, Δαλαμβέλλα και Ινάσιας.
Τέλος τη Δευτέρα το απόγευμα στη "Χωράφα" το παιδικοεφηβικό μας αντιμετωπίζει τον Αστέρα Περιστερίου στην πρεμιέρα του 2ου γύρου. Οι παίδες (20.30) θα αγωνιστούν για μια αξιοπρεπή εμφάνιση και το καλύτερο δυνατό, ενώ οι έφηβοι (21.45)δεν σκέφτονται τίποτε άλλο από τη νίκη, για να συνεχίσουν να καταδιώκουν την ομάδα των Αχαρνών που προηγείται στη βαθμολογία και είναι κατά γενική ομολογία η καλύτερη ομάδα του ομίλου.
Εμείς από τη πλευρά μας να ευχηθούμε καλή επιτυχία σε όλα τα τμήματα της ΑΕΚ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ και να καλέσουμε όλους τους φίλους της ομάδας μας να ενισχύσουν με την παρουσία τους την προσπάθεια των αθλητών μας.
Ετικέτες
Αναγγελία αγώνων πρωταθλήματος
Τετάρτη 15 Οκτωβρίου 2008
ΓΣΠ - ΑΕΚ στο ΝΤΕΡΜΠΙ των ντέρμπι των γυναικών. Οι αγώνες όλων των τμημάτων της ΑΕΚ το Σαββατοκύριακο...
Με το ντέρμπι των ντέρμπι συνεχίζεται την Κυριακή η Α' κατηγορία γυναικών.
ΓΣ Περιστερίου - ΑΕΚ Περιστερίου στις 13.00 το μεσημέρι στο κλειστό της Τζων Κένεντι και τα βλέμματα όλων των φίλων του μπάσκετ της Α΄κατηγορίας επικεντρώνονται σε αυτόν τον αγώνα! Σημαντικό παιχνίδι και για τις δύο ομάδες και το άγχος να είναι στα κορίτσια του Γ. Κολτσίδα (ΓΣΠ) γιατί έχουν ήδη δύο ήττες στα τρία πρώτα παιχνίδια και αν θέλουν κάτι καλύτερο για τη συνέχεια πρέπει οπωσδήποτε να κερδίσουν.
Από την άλλη ...όχθη της πόλεως (ΑΕΚ) τα προβλήματα εξακολουθούν να είναι σοβαρά με τις απουσίες αθλητριών λόγω τραυματισμών, αλλά και τη διοίκηση να στηρίζει τις προσπάθειες των υπολοίπων κοριτσιών και της προπονήτριά μας Ρ. Μπαζίμα, που δίνουν το 110% των δυνατοτήτων τους για να αναπληρώσουν το κενό που δημιουργείται από τις απούσες αθλήτριες!
Αυτά τα στοιχεία και μόνο δείχνουν ότι το ενδιαφέρον του ντέρμπι του Περιστερίου θα είναι αμείωτο καθ όλη τη διάρκεια του αγώνα!
Οι κορασίδες μας αγωνίζονται το Σάββατο στις 14.00 στο Σπόρτιγκ με την ομώνυμη ομάδα. Δύσκολο παιχνίδι αλλά μέσα στις δυνατότητες των κοριτσιών μας , που πρέπει να μην έχουν άγχος και να αγωνιστούν βάση των δυνατοτήτων τους και ότι καλύτερο έρθει!
Εξάλλου να τονίσουμε για άλλη μια φορά ότι έχουν την αμέριστη στήριξη της διοίκησης που γνωρίζει πολύ καλά τα προβλήματα της φετινής περιόδου.
Οι νεάνιδες υπό τις οδηγίες της Λίας Γκιόκα αγωνίζονται με τον ΑΟ Δάφνης στο γήπεδο Ν. Μουρούτσου επίσης στις 14.00 το Σάββατο. Πολλά και σοβαρά και εδώ τα προβλήματα, ιδιαίτερα με το θέμα των προπονήσεων. Και εδώ θα αγωνιστούμε για την εμπειρία -δεν μπορεί να γίνει και διαφορετικά- και ότι προκύψει...
Οι πιτσιρικάδες μας (παιδικοεφηβικό) δίνουν σημαντικό εκτός έδρας αγώνα την Κυριακή στς 19.00 με τη ΓΕ Αγ. Ανάργυρων Το παιδικό χρειάζεται τη νίκη για να επανέλθει στα θετικά αποτελέσματα, ενώ το εφηβικό (20.15) διεκδικεί την τρίτη συνεχόμενη νίκη ώστε να πάει την ερχόμενη Κυριακή στο ντέρμπι του ομίλου με τις Αχαρνές χωρίς βαθμολογικές απώλειες. Οι δυνατότητες υπάρχουν απόλυτα. Ίδωμεν..
Τέλος το ανδρικό μας υπό τις οδηγίες του Ν. Μουζάκη συνεχίζει και αυτό μετ' εμποδίων τις προπονήσεις στα Δίδυμα. Την Παρασκευή θα αντιμετωπίσει σε φιλικό αγώνα την ομάδα της Ίριδας Πετρουπόλεως στις 21.30 και τη Δευτέρα στις 20.30 επίσης στα Δίδυμα την ομάδα τοιυ ΓΣ Αστέρα. Φιλικοί αγώνες που είναι απαραίτητοι για να βγουν χρήσιμα συμπεράσματα για τον τεχνικό μας Ν. Μουζάκη λίγες μόλις ημέρες πριν την έναρξη του πρωταθλήματος.
ΓΣ Περιστερίου - ΑΕΚ Περιστερίου στις 13.00 το μεσημέρι στο κλειστό της Τζων Κένεντι και τα βλέμματα όλων των φίλων του μπάσκετ της Α΄κατηγορίας επικεντρώνονται σε αυτόν τον αγώνα! Σημαντικό παιχνίδι και για τις δύο ομάδες και το άγχος να είναι στα κορίτσια του Γ. Κολτσίδα (ΓΣΠ) γιατί έχουν ήδη δύο ήττες στα τρία πρώτα παιχνίδια και αν θέλουν κάτι καλύτερο για τη συνέχεια πρέπει οπωσδήποτε να κερδίσουν.
Από την άλλη ...όχθη της πόλεως (ΑΕΚ) τα προβλήματα εξακολουθούν να είναι σοβαρά με τις απουσίες αθλητριών λόγω τραυματισμών, αλλά και τη διοίκηση να στηρίζει τις προσπάθειες των υπολοίπων κοριτσιών και της προπονήτριά μας Ρ. Μπαζίμα, που δίνουν το 110% των δυνατοτήτων τους για να αναπληρώσουν το κενό που δημιουργείται από τις απούσες αθλήτριες!
Αυτά τα στοιχεία και μόνο δείχνουν ότι το ενδιαφέρον του ντέρμπι του Περιστερίου θα είναι αμείωτο καθ όλη τη διάρκεια του αγώνα!
Οι κορασίδες μας αγωνίζονται το Σάββατο στις 14.00 στο Σπόρτιγκ με την ομώνυμη ομάδα. Δύσκολο παιχνίδι αλλά μέσα στις δυνατότητες των κοριτσιών μας , που πρέπει να μην έχουν άγχος και να αγωνιστούν βάση των δυνατοτήτων τους και ότι καλύτερο έρθει!
Εξάλλου να τονίσουμε για άλλη μια φορά ότι έχουν την αμέριστη στήριξη της διοίκησης που γνωρίζει πολύ καλά τα προβλήματα της φετινής περιόδου.
Οι νεάνιδες υπό τις οδηγίες της Λίας Γκιόκα αγωνίζονται με τον ΑΟ Δάφνης στο γήπεδο Ν. Μουρούτσου επίσης στις 14.00 το Σάββατο. Πολλά και σοβαρά και εδώ τα προβλήματα, ιδιαίτερα με το θέμα των προπονήσεων. Και εδώ θα αγωνιστούμε για την εμπειρία -δεν μπορεί να γίνει και διαφορετικά- και ότι προκύψει...
Οι πιτσιρικάδες μας (παιδικοεφηβικό) δίνουν σημαντικό εκτός έδρας αγώνα την Κυριακή στς 19.00 με τη ΓΕ Αγ. Ανάργυρων Το παιδικό χρειάζεται τη νίκη για να επανέλθει στα θετικά αποτελέσματα, ενώ το εφηβικό (20.15) διεκδικεί την τρίτη συνεχόμενη νίκη ώστε να πάει την ερχόμενη Κυριακή στο ντέρμπι του ομίλου με τις Αχαρνές χωρίς βαθμολογικές απώλειες. Οι δυνατότητες υπάρχουν απόλυτα. Ίδωμεν..
Τέλος το ανδρικό μας υπό τις οδηγίες του Ν. Μουζάκη συνεχίζει και αυτό μετ' εμποδίων τις προπονήσεις στα Δίδυμα. Την Παρασκευή θα αντιμετωπίσει σε φιλικό αγώνα την ομάδα της Ίριδας Πετρουπόλεως στις 21.30 και τη Δευτέρα στις 20.30 επίσης στα Δίδυμα την ομάδα τοιυ ΓΣ Αστέρα. Φιλικοί αγώνες που είναι απαραίτητοι για να βγουν χρήσιμα συμπεράσματα για τον τεχνικό μας Ν. Μουζάκη λίγες μόλις ημέρες πριν την έναρξη του πρωταθλήματος.
Ετικέτες
Αναγγελία αγώνων πρωταθλήματος
Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2008
...Ξεκούραση για το παιδικοεφηβικό, με Απόλλωνα οι κορασίδες, ΔΑΣΑΛ β' οι νεάνιδες στην πρεμιέρα και με ΑΟ Μελλισίων οι γυναίκες.
Συνεχίζεται το σαββατοκύριακο η αγωνιστική δράση για την ΑΕΚ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ.
Οι κορασίδες μας ανοίγουν το πρόγραμμα το πρωινό του Σαββάτου στις 12.30 εντός έδρας με αντίπαλο τον Απόλλωνα στο πλαίσιο της 3ης αγωνιστικής. Στο πλευρό της ομάδας μας θα είναι για πρώτη φορά εφέτος η προπονήτρια Αλ. Μητροπούλου αφού επανήλθε από την εγχείρηση χιαστού που έκανε στο πόδι της.
Αμέσως μετά ρίχνονται στη ..."μάχη" και οι νεάνιδες της Λίας Γκιόκα. Κάνουν πρεμιέρα στο πρωτάθλημα νεανίδων και αντιμετωπίζουν στις 14.00 στο κάρβουνο την ομάδα του ΔΑΣΑΛ Β'. Να τις ευχηθούμε καλή επιτυχία σε ένα δύσκολο και επίπονο πρωτάθλημα.
Τέλος την Κυριακή το βράδυ στις 19.00 οι γυναίκες της Ρούλας Μπαζίμα αντιμετωπίζουν στα Δίδυμα την ομάδα του ΑΟ Μελισσίων. Αποδεκατισμένη από τους συνεχείς τραυματισμούς η ομάδα μας αλλά με πίστη και πάθος για τη νίκη θα δώσει τον καλύτερό της εαυτό.
Το παιδικό του Γ. Σταματόπουλου ξεκουράζεται αφού έχει προγραμματισμένο ρεπό.
Όχι όμως και οι έφηβοι, μπορεί να έχουν ρεπό στο πρωτάθλημα αλλά την Κυριακή στις 11.30 θα δοκιμάσουν τα συστήματα τους αντιμετωπίζοντας σε φιλικό αγώνα την Άμιλλα Περιστερίου.
Καλή επιτυχία σε όλα μας τα παιδιά.
Οι κορασίδες μας ανοίγουν το πρόγραμμα το πρωινό του Σαββάτου στις 12.30 εντός έδρας με αντίπαλο τον Απόλλωνα στο πλαίσιο της 3ης αγωνιστικής. Στο πλευρό της ομάδας μας θα είναι για πρώτη φορά εφέτος η προπονήτρια Αλ. Μητροπούλου αφού επανήλθε από την εγχείρηση χιαστού που έκανε στο πόδι της.
Αμέσως μετά ρίχνονται στη ..."μάχη" και οι νεάνιδες της Λίας Γκιόκα. Κάνουν πρεμιέρα στο πρωτάθλημα νεανίδων και αντιμετωπίζουν στις 14.00 στο κάρβουνο την ομάδα του ΔΑΣΑΛ Β'. Να τις ευχηθούμε καλή επιτυχία σε ένα δύσκολο και επίπονο πρωτάθλημα.
Τέλος την Κυριακή το βράδυ στις 19.00 οι γυναίκες της Ρούλας Μπαζίμα αντιμετωπίζουν στα Δίδυμα την ομάδα του ΑΟ Μελισσίων. Αποδεκατισμένη από τους συνεχείς τραυματισμούς η ομάδα μας αλλά με πίστη και πάθος για τη νίκη θα δώσει τον καλύτερό της εαυτό.
Το παιδικό του Γ. Σταματόπουλου ξεκουράζεται αφού έχει προγραμματισμένο ρεπό.
Όχι όμως και οι έφηβοι, μπορεί να έχουν ρεπό στο πρωτάθλημα αλλά την Κυριακή στις 11.30 θα δοκιμάσουν τα συστήματα τους αντιμετωπίζοντας σε φιλικό αγώνα την Άμιλλα Περιστερίου.
Καλή επιτυχία σε όλα μας τα παιδιά.
Ετικέτες
Αναγγελία αγώνων πρωταθλήματος
Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2008
Με τον ΑΟ ΔΑΦΝΗΣ οι γυναίκες μας εντός, με το ΔΑΣ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ οι Κορασίδες εκτός...
Συνεχίζεται το Σαββατοκύριακο η 2η αγωνιστική στα γυναικεία πρωταθλήματα με τις κορασίδες να ανοίγουν το χορό το Σάββατο το μεσημέρι και τις γυναίκες εν συνεχεία την Κυριακή το απόγευμα.
Συγκεκριμένα οι μικρές των Γκιόκα - Σταματόπουλου αγωνίζονται εκτός έδρας στα Λιόσια με το ΔΑΣΑΛ στις 12.00 το μεσημέρι και τα κορίτσια της Ρούλας Μπαζίμα την Κυριακή το απόγευμα στις 19.00 εντός έδρας με τον ΑΟ ΔΑΦΝΗΣ στα Δίδυμα.
Πρόκειται για δυο σπουδαία παιχνίδια με ιδιαίτερο ενδιαφέρον διότι για τις μεν κορασίδες "τσεκάρουν" τις δυνάμεις τους απέναντι σε μια δύσκολη έδρα και ένα σπουδαίο αντίπαλο, για τις δε γυναίκες είναι το πρώτο σοβαρό παιχνίδι αφού στην πρεμιέρα η αδυναμία του αντιπάλου ήταν κάτι παραπάνω από εμφανής!
Περιττό να αναφέρουμε ότι οι παρουσία των φίλων της ομάδας μας θα εμψυχώσει και θα δώσει δύναμη στις αθλήτριες μας. Αξίζει δε να σημειωθεί ότι οι κορασίδες θα αναχωρήσουν στις 11.00 με πούλμαν και προλαβαίνετε για λίγες θέσεις να δηλώσετε συμμετοχή.
Συγκεκριμένα οι μικρές των Γκιόκα - Σταματόπουλου αγωνίζονται εκτός έδρας στα Λιόσια με το ΔΑΣΑΛ στις 12.00 το μεσημέρι και τα κορίτσια της Ρούλας Μπαζίμα την Κυριακή το απόγευμα στις 19.00 εντός έδρας με τον ΑΟ ΔΑΦΝΗΣ στα Δίδυμα.
Πρόκειται για δυο σπουδαία παιχνίδια με ιδιαίτερο ενδιαφέρον διότι για τις μεν κορασίδες "τσεκάρουν" τις δυνάμεις τους απέναντι σε μια δύσκολη έδρα και ένα σπουδαίο αντίπαλο, για τις δε γυναίκες είναι το πρώτο σοβαρό παιχνίδι αφού στην πρεμιέρα η αδυναμία του αντιπάλου ήταν κάτι παραπάνω από εμφανής!
Περιττό να αναφέρουμε ότι οι παρουσία των φίλων της ομάδας μας θα εμψυχώσει και θα δώσει δύναμη στις αθλήτριες μας. Αξίζει δε να σημειωθεί ότι οι κορασίδες θα αναχωρήσουν στις 11.00 με πούλμαν και προλαβαίνετε για λίγες θέσεις να δηλώσετε συμμετοχή.
Ετικέτες
Αναγγελία αγώνων πρωταθλήματος
ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΝΤΕΡΜΠΥ ΜΕ ΤΟ ΝΙΚΗΦΟΡΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙΚΟΕΦΗΒΙΚΟ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ!
Με το Νικηφόρο, την ομάδα του Αιγάλεω, συνεχίζεται την Κυριακή 5 Οκτωβρίου η 3η αγωνιστική του πρωταθλήματος παιδικοεφηβικού. Τα παιδιά του Γ. Σταματόπουλου (παίδες και έφηβοι) προετοιμάζονται εντατικά για το σπουδαίο γειτονικό ντέρμπυ.
Οι πληροφορίες που έχουμε λένε ότι πρόκειται για μια αξιόμαχη ομάδα που διεκδικεί με αξιώσεις το κάτι καλύτερο σε κάθε παιχνίδι. Και μόνο αυτός ο λόγος δίνει σημασία στον αγώνα διότι η αγωνιστική αξία του αντιπάλου δίνει αίγλη και ενδιαφέρον για το αποτέλεσμα. Ο αγώνας των παίδων ξεκινά στις 10.00 και των εφήβων στις 11.15 στο κλειστό γυμναστήριο Ανθούπολης (Κάρβουνο). Καλούνται όλοι οι φίλοι της ομάδας να ενισχύσουν την προσπάθεια των παιδιών μας.
Οι πληροφορίες που έχουμε λένε ότι πρόκειται για μια αξιόμαχη ομάδα που διεκδικεί με αξιώσεις το κάτι καλύτερο σε κάθε παιχνίδι. Και μόνο αυτός ο λόγος δίνει σημασία στον αγώνα διότι η αγωνιστική αξία του αντιπάλου δίνει αίγλη και ενδιαφέρον για το αποτέλεσμα. Ο αγώνας των παίδων ξεκινά στις 10.00 και των εφήβων στις 11.15 στο κλειστό γυμναστήριο Ανθούπολης (Κάρβουνο). Καλούνται όλοι οι φίλοι της ομάδας να ενισχύσουν την προσπάθεια των παιδιών μας.
Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2008
Πρεμιέρα και του ...ωραίου φύλου το Σαββατοκύριακο!
Πρεμιέρα και για τα γυναικεία τμήματα της ΑΕΚ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ το Σαββατοκύριακο. Την αυλαία ανοίγουν οι κορασίδες μας στις 12.30 το μεσημέρι του Σαββάτου στο Κάρβουνο με αντίπαλο το ΓΣ Περιστερίου (τοπικό ντέρμπυ) και εν συνεχεία τη σκυτάλη παίρνουν οι γυναίκες μας εκτός έδρας την Κυριακή το βράδυ στις 20.30 με τον ΑΟ Ζωγράφου.
Ετικέτες
Αναγγελία αγώνων πρωταθλήματος
Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2008
Με τον ΑΣ Διαγόρα Δρυοπιδέων το παιδικοεφηβικό την Πέμπτη στο Αιγάλεω
Το Διαγόρα Δρυοπιδέων αντιμετωπίζουν τα παιδικοεφηβικά τμήματα της ΑΕΚ την Πέμπτη στο ΕΑΚ Αιγάλεω. Ο αγώνας είναι στο πλαίσιο της 2ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος και οι παίδες ξεκινούν τον αγώνα στις 20.00 και οι έφηβοι στις 21.15.
"Πρόκειται για ένα δύσκολο εκτός έδρας παιχνίδι διότι δεν γνωρίζουμε και πολλά πράγματα για την αντίπαλη ομάδα αλλά οι αθλητές μας εάν αγωνιστούν με την ίδια σοβαρότητα που ξεκίνησαν το πρωτάθλημα την Κυριακή απέναντι στον Αστέρα, πιστεύω ότι θα συνεχίσουμε θετικά την πορεία μας και στα δύο τμήματα". Τάδε έφη από τον κόουτς των παιδιών μας Γιώργο Σταματόπουλο στο σάιτ μας.
Τόπος συνάντησης για την αναχώρηση των ομάδων μας για το Αιγάλεω, τα γραφεία μας στις 18.30 για το παιδικό και στις 20.00 για το εφηβικό.
Καλούνται όλοι οι αθλητές να συμμετέχουν ενεργά και δυναμικά είτε από τον αγωνιστικό χώρο είτε από την κερκίδα, για όσους δεν αγωνιστούν, μαζί φυσικά και όσοι γονείς έχουν το χρόνο. Σας έχουμε ανάγκη (τους γονείς) τόσο τα παιδιά σας όσο και η ομάδα...
Καλή επιτυχία στα παιδιά μας.
"Πρόκειται για ένα δύσκολο εκτός έδρας παιχνίδι διότι δεν γνωρίζουμε και πολλά πράγματα για την αντίπαλη ομάδα αλλά οι αθλητές μας εάν αγωνιστούν με την ίδια σοβαρότητα που ξεκίνησαν το πρωτάθλημα την Κυριακή απέναντι στον Αστέρα, πιστεύω ότι θα συνεχίσουμε θετικά την πορεία μας και στα δύο τμήματα". Τάδε έφη από τον κόουτς των παιδιών μας Γιώργο Σταματόπουλο στο σάιτ μας.
Τόπος συνάντησης για την αναχώρηση των ομάδων μας για το Αιγάλεω, τα γραφεία μας στις 18.30 για το παιδικό και στις 20.00 για το εφηβικό.
Καλούνται όλοι οι αθλητές να συμμετέχουν ενεργά και δυναμικά είτε από τον αγωνιστικό χώρο είτε από την κερκίδα, για όσους δεν αγωνιστούν, μαζί φυσικά και όσοι γονείς έχουν το χρόνο. Σας έχουμε ανάγκη (τους γονείς) τόσο τα παιδιά σας όσο και η ομάδα...
Καλή επιτυχία στα παιδιά μας.
Ετικέτες
Αναγγελία αγώνων πρωταθλήματος
Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2008
ΑΕΚ - ΑΣΤΕΡΑΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΕΜΙΕΡΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΚΟΕΦΗΒΙΚΟΥ!
Με τοπικό ντέρμπυ ανοίγει η αυλαία στα παιδικοεφηβικά πρωταθλήματα την Κυριακή το πρωί!
ΑΕΚ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ εναντίον ΑΣΤΕΡΑ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ στο κλειστό γυμναστήριο της Ανθούπολης (Κάρβουνο) και το ενδιαφέρον στην εξέλιξη των αναμετρήσεων είναι μεγάλο.
Στις 10.00 το παιδικό της ΑΕΚ ξεκινά την προσπάθεια και εν συνεχεία στις 11.15 το εφηβικό παίρνει τη σκυτάλη.
Προπονητής φέτος και στα δύο τμήματα της ομάδας μας είναι ο Γιώργος Σταματόπουλος. Γεννημένος στις Σέρρες, νυν παίκτης της ΕΑΝ Νίκαιας και με την έγκριση και υπόδειξη του αρχιπροπονητή μας Λάκη Περτέση, έχει αναλάβει την ευθύνη να μεταφέρει τις μπασκετικές γνώσεις του στα παιδιά της ομάδας μας.
Στόχος όλων (διοίκησης, προπονητή, παικτών) για εφέτος είναι μια αξιοπρεπής πορεία που θα την χαρακτηρίζει η διάθεση για προσπάθεια στο παρκέ, η αγωνιστική άμιλλα και ότι καλύτερο προκύψει, γιατί όχι η κατάληψη μιας εκ των πρώτων θέσεων !
Καλούνται οι φίλοι της ομάδας να στηρίξουν την προσπάθεια των αθλητών μας γι'αυτό την Κυριακή το πρωί όλοι στο Κάρβουνο.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)